donderdag 1 september 2011

Stand op 31 augustus 2011: 1676 km

Praten is niet mijn grootste hobby, iets op papier zetten niet mijn sterkste kant.
Goed dat ik nog een beetje kan lopen anders was hier voor mijn sponsors ook niets aan.

Beste sponsoren, beste fans,

Er is weer een wandelmaand verstreken.
Dinsdag 30 augustus zijn er 28 kilometer bijgekomen waardoor het totaal op het einde van de maand augustus 1676 km is.

 
Datum
Wandelvereniging
Plaats
Land
Gewandeld
Totaal km. Afgelegd
30-8-2011
WSC  Langdorp
Begijnendijk
België
28
1676



Verslagje van augustus 2011
In augustus heb ik 11 wandelingen gemaakt met een totaal van 415 km.
Er waren enkele kleinere wandelingen bij maar ook enkele zeer pittige tochten waaronder de 100 km Dodentocht te Bornem ('slechts' 20 uren over gedaan, 1 blaar en goed nat geworden maar toch genoten). Ook de 60 km Jong Ambon te Leerdam was pittig. Ik vond Leerdam eigenlijk erger dan de dodentocht. Deze was continu met verharde weg en het was heel warm maar wel zeer mooi van natuur (en ik miste de Belse gezelligheid!). Ja, ik moet af en toe ook positieve punten scoren bij mijn Belgische fans :-)
Maar vergeet ook de 19 km Arendonk niet. Hiervan heb ik maar 16 km kunnen lopen ("sappen") daar het water al na 3 km in mijn schoenen stond. Na een hoosbui en daarna een zondvloed was de lol er voor mij helemaal af. 
Het weer zat me soms echt niet mee. Op de 50 km in Turnhout ben ik de laatste 3 kilometer ook behoorlijk nat geworden.
Maar af en toe was een regenbuitje ook wel eens welkom. Het weer tijdens de 42 km van Averbode was lekker en dat ene buitje van maar 5 minuten zorgde voor de nodige verfrissing.
Met dat Nederlands-Belgische weer weet je maar nooit! Altijd verrassend!
Dus mijn totale kilometers zijn hiermee op 1676 gekomen.
Het totale sponsorbedrag bij 2000 kilometers staat nu op 1120,00 Euro, dit mede dank zij enkel nieuwe sponsoren en natuurlijk mijn jongste sponsor.
Als alles zo voorspoedig blijft gaan zal ik op 25 september de 2000 kilometer overschrijden op de wandeling van de Grenslopers in Borkel en Schaft.
Groetjes,

Laurène Gevers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten