dinsdag 27 september 2011

DOEL BEREIKT (maar door naar de 2500)!

Hallo sponsoren,

Wij zijn over de 2000 km!

Het is weer einde van de maand dus hierbij het verslag van september:
- In september 8 tochten gewandeld met een totale lengte van 326 km.
- Het totale sponsorbedrag bij 2002 km is nu 1195.35 euro.

Week 35: Geen Kika wandelingen wegens weekendje naar de zon.

Week 36:
18 km 06/09      te Olen België
18 km 07/09      te Peer België
21 km 08/09      te Tessenderlo België
80 km 10-11/09 te Waalwijk Nederland
De 80 van de Langstraat hebben Jeanne en ik in 16 uur afgelegd. We hebben rustig gewandeld met op tijd een hapje en een drankje. Heel spannend was de 10 minuten oponthoud i.v.m. code oranje door het onweer.

Week 37:
80 km 16-17/09 te Bergeijk Nederland
25 km 18/09       te Meerhout/Zittaart te België
Vrijdagmiddag besloten om 's avonds de 80 van Bergeijk te gaan lopen. Mijn wandelmaatje gebeld en samen om 22.00 uur gestart. Onderweg kregen we nog aansluiting van een jonge dame uit Bergeijk die alleen op wandel was. Het was heerlijk wandelweer en we hebben gezaamlijk de 80 km uitgelopen in 17,5 uur.
Op zondag nog een rondje rond de kerk in Zittaart België om het af te leren.

Week 38:
43 km 23/09      te Borkel en Schaft Nederland
41 km 25/09      te Borkel en Schaft Nederland
Vrijdagmorgen naar Borkel en Schaft voor een tocht door het Dommeldal (tussen koeien en vlaaien) en Malpie van Voetje voor Voetje. Mooie tocht en heerlijk weer. Ik raakte onderweg in gezelschap van heren uit Haarlem, Utrecht, Zaandam en een Limburger. Allemaal internationale lange-afstandwandelaars. Dit was heel iets anders als tussen de Belgen maar ook heel leuk.
Zondagmorgen even over 06.00 uur vertrokken, weer naar Borkel en Schaft, voor de tocht van 41 km georganiseerd door De Grenslopers. Hier wilde ik mijn 2000 km volmaken.
Om 07.00 uur gaan lopen, eerst een stukje over de Malpie en daarna weer door het Dommeldal dus ook nu weer goed nat en vuil. Na de rustpost naar natuurgebied De Plateaus, genoten van de rust en de natuur. Die is er heel prachtig. Bij de pauze heb ik een wandelaar ontmoet welke mijn sponsorbrief las en zich spontaan als sponsor aanmelde (dit geeft een heerlijk gevoel!). Even contact met Jet en Jan (buurman) die samen een kortere afstand liepen en afgesproken om bij de laatste controlepost op elkaar te wachten. Zo konden we samen over de eindmeet lopen. Bij deze post kwamen ook mijn zus Maria en Ben net aanlopen. Aangezien ik nog ruim 7 km moest en de rest nog 4 km ben ik snel vertrokken en op 2 km voor het einde waren we weer samen.
Bij de Woeste Hoeve werden we verwelkomd door mijn zussen Adrie en Anny en Hans en Maria van Hoppe met nog 8 van mijn leuke Hoppe collega's. Ze waren met een spandoek en Kika-beker naar Borkel gekomen om zich ervan te overtuigen dat ik de 2000 km wel echt overschreden had.

Het is super leuk dat er zo met ons meegeleefd wordt. Bekenden en onbekenden kwamen een praatje maken, waarbij ook weer sponsorformulieren werden uitgedeeld, dus wie weet. De 2000 is gehaald nu op naar de 2500 km of meer.

Mag ik de sponsoren welke mij met een vast sponsorbedrag of tot 2000 km sponsoren, en hun bijdrage nog niet hebben voldaan, verzoeken hun sponsorbedrag te storten op onze rekening voor Kika of te overhandigen aan ons.

Uw sponsorbedrag kan gestort worden op:
Sponsorrekening:    65.00.20.197
                                   t.a.v. Hoppe voor Kika
Vermelding:             De Wandelaar

Sponsoren nogmaals onze hartelijke dank en tot volgende maand.

Jet & Laurène Gevers


Datum
Wandelvereniging
Plaats
Land
Gewandeld
Totaal km. Afgelegd

23-11-2011
Voetje voor voetje
Borkel en Schaft
Nederland
43
1961
25-11-2011
Grenslopers
Borkel en Schaft
Nederland
41
                2002   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten