maandag 29 augustus 2011

Belgisch (rot)weertje

Afgelopen week heb ik 4 wandelingen gemaakt in België. Totaal 127 km.

We hebben er weer een nieuwe sponsor bij! Het totale sponsorbedrag bij 2000 km is nu 1120,00 Euro.

Dinsdag 23 aug.: 19 km gewandeld in Arendonk. Voor meer was het echt geen weer! Na een zeer pittige regenbui stond het water in mijn schoenen dus ik heb 16 km lopen "sappen". Onderweg was ik net binnen voor een pauze toen de tweede bui losbarste. Toen had ik er genoeg van en ben ik huiswaarts gekeerd.

Donderdag 25 aug.: 16 km in Oostham met stralend weer :-)

Zaterdag 27 aug.: 50 km in Turnhout (Zevendonk) en grotendeels droog. De eerste kilometers was het nog donker maar daarna begon het licht te worden en kon ik genieten van een heel mooie hemel. Na een pauze in Zevendonk ging het richting Tielen, Kasterlee en Lichtaard. Hier onderweg hadden enkele vandalen de routepijlen weggehaald. Na wat heen en weer lopen hebben we uiteindelijk weer een pijl gevonden en de route vervolgd. Op een klein buitje onderweg en een fikse bui op de laatste 2 km na, was het zalig wandelweer.

Zondag 28 aug.: 42 km in Averbode. Een zeer mooie tocht in een bosrijk gebied, totaal 5 minuten regen onderweg tijdens het wandelen en even flink regen toen ik in de auto huiswaarts reed. Maar dat kon me niet meer deren, ik zat droog!


Datum
Wandelvereniging
Plaats
Land
Gewandeld
Totaal km Afgelegd
23-8-2011
De Voskes
Arendonk
België
19
1540
25-8-2011
De Torenvrienden
Oostham
België
16
1556
27-8-2011
AWSV Turnhout
Turnhout
België
50
1606
28-8-2011
De Grashoppers
Averbode
België
42
1648

Geen opmerkingen:

Een reactie posten