woensdag 27 juli 2011

U doneert, ik wandel.

Laurène Gevers, van Hoppe Food Group BV, wandelt voor KiKa minimaal 2000 km van 26/3/2011 t/m 25/3/2012 en U bent mijn sponsoren waarvoor mijn hartelijke dank!
De eerst 1000 kilometers zitten erop. Gedurende de Kennedymars in Someren op 2 en 3 juli heb ik die zondagmorgen om 08.55 uur de mijlpaal bereikt.
Totaal gewandelde kilometers na week 29 is 1181.
Het sponsorbedrag is ook nu weer flink gestegen, het bedraagt al € 1040,00 bij het volbrengen van 2000 km. Ik zal mijn best doen om nog zoveel mogelijk kilometers boven de 2000 te lopen daar ook deze extra geld binnen brengen.
Nieuwe sponsoren voor dit goede doel zijn nog altijd welkom. Dus... weet U iemand, laat ze dan onmiddelijk contact opnemen via onderstaande E-mail. U doneert voor het goede doel, ik wandel de kilometers.
Ook leuk zijn de positieve reacties op het sponsorshirt.

Mijn wandel activiteiten zijn wekelijks te volgen via: http://laugevers.blogspot.com                                                                                                                                       
Sponsorrekening: 65 00 20 197,  t.a.v. Hoppe voor KiKa, met vermelding: Sponsor De Wandelaar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten