maandag 1 augustus 2011

En weer een kilometer...

Beste sponsoren en supporters,

Hier is hij weer, de KIKA Wandelaar uit Reusel! Zoals je ziet heb ik ook afgelopen maand niet stil gezeten, zowel in kilometers als sponsorgeld is er weer wat bijgekomen.

Datum
Wandelvereniging
Plaats
Land
Gewandeld
Totaal km. Afgelegd

23-7-2011
Wandelend Paal
Paal
België
42
1181
30-07-2011
Sporton
Tessenderlo
België
30
1211
31-07-2011
Pompoenstappers
Kasterlee
België
50
1261



    Ik zit nu met wat spierpijn in mijn linkervoet dit verslag te maken maar verder gaat het goed met het lopen. Zoals je ziet ben ik de 1250 km al gepasseerd. 
Ik moet niet miepen om een beetje spierpijn, er zijn veel ergere dingen dus daarom doe ik dit en gaan wij door.
 
Indien iemand een idee heeft om extra geld voor KIKA binnen te brengen, meld het ons.
Massagetips voor de voeten zijn ook altijd welkom :-)

Tot volgende week.

Laurène Gevers

(Vanaf heden zal mijn blog beheerd worden door Edith Van Bylen die ook mijn wandelingen streng zal controleren.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten