zondag 13 november 2011

Verslag week 45

12-11-2011   Wandeltocht van 28 km in Weelde, België

Zaterdagmorgen bij een temperatuur van 3 graden vertrokken naar Weelde Station voor en wandeltocht van 30 km, inschrijving aan de weg van Baarle-Nassau naar Turnhout, het was al een redelijke drukte rond 07.30 uur.
Vertrokken richting Baarle Hertog waar we al snel in het bos en landbouw gebied belanden, ook dit was een mooie route met afwisseling tussen verharde- en onverharde wegen. Na terug keer in Weelde en het verorberen van een broodje en koffie richting landgoed Schaluinen, met veel omwegen naar Weelde waar in de molen de tweede stop was geregeld, na afstempeling weer vertrokken voor de laatste 9 km, onderweg trof ik mijn buren Jan & Jo waar ik een tijdje mee samen gelopen heb tot we een splitsing troffen waar zij links af moesten en ik rechtdoor, op het einde samen toch nog iets gedronken waarna ik huiswaarts keerde en zij aan de hun tweede lus begonnen.
Ondanks mijn enorme tandpijn toch nog genoten van de wandeling en natuur.

Tot volgende week.

De Wandelaar,
Laurène Gevers



Geen opmerkingen:

Een reactie posten