dinsdag 10 januari 2012

Week 52: Laatste tocht in 2011 - nog 3 maanden in 2012

Dit weekend 1 wandeling gedaan van 20 km. Hiermee staat op de laatste dag van 2011 het sponsorbedrag van de Wandelaar op € 2037,80. Dit dank zij alle sponsoren en de nieuwe die er deze week bijgekomen zijn.

31-12-2011 Wandeltocht van 20 km. in Hechtel, België.
Zaterdagmorgen niet al te vroeg vertrokken daar ik een drukke werkweek achter de rug heb en het in mijn bedje wel lekker was. Bij vertrek was het al aan het miezeren (regenen) en dat heeft geduurd tot ik weer terug thuis was, maar dat mag de pret niet drukken, weer of geen weer, altijd wandel weer. In Hechtel aangekomen snel ingeschreven en gelijk gaan lopen voor het eerste stuk, vertrek over de verharde weg maar wel spoedig tussen weilanden en velden, anders dan vorige week een keertje geen muziek opgezet maar regelmatig een praatje gemaakt met andere wandelaars, op de zandpaden was het goed uitkijken geblazen daar een schuiver zo gemaakt is en ik geen zin had om onderuit te gaan al was het een paar keer kantje boord, genieten van het uitzicht was er vandaag niet zo bij volgens meerdere wandelaars daar je de ogen nodig had om te kijken waar je liep. Toch goed aan gekomen bij de eerste controlepost voor een broodje met koffie en daarna weer vertrokken voor een lus van 8 km over en langs militair terrein, niet overal even makkelijk en ook niet droog, maar je moet er iets voor over hebben. Na wat ploeterwerk kwam ik dan weer bij dezelfde controlepost om  de inwendige mens nog wat te versterken, het is wel lekker als je even je natte spullen uit kan doen en kunt genieten van een hapje en drankje, hier trof ik twee mede wandelaars die hetzelfde probleem hadden als ik, alles nat behalve onze paraplu, daar waren we zo zuinig op dat hij dicht gebleven was.
Vanaf deze pauze ging het weer een klein stukje over verharde wegen maar al spoedig zaten we weer midden in de bossen waar de paden over het algemeen veel beter begaanbaar waren en ik er nog een tandje bij gedaan heb. Op de laatste kilometers haalde ik nog een Nederlander in welke ook een sponsor is van mij, dit was de onbekende wandelaar voor mij zoals vermeld op mijn sponsoren lijst, het laatste stuk hebben we samen afgelegd en doordat hij vroeg om hem af te melden ben ik nu achter zijn naam gekomen en krijgt de onbekende wandelaar ook een gezicht. Ja beste lezers al is het snertweer, voor Kika doen we het toch telkens onze kilometers weer.

Jet en Ik wensen jullie allemaal een gezond, gelukkig en voorspoedig 2012

De Wandelaar,
Laurène Gevers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten