maandag 22 augustus 2011

Genoten van de natuur

Dit weekend heb ik weer een dag in Nederland gelopen, een zeer mooie tocht van 58 km in Leerdam. Langs mijn ene zijde riviertje De Linge, aan mijn andere zijde boomgaarden vol appels en peren. Dit prachtige plaatje werd afgewisseld met andere mooie natuurlandschappen.
Van de tocht en de uitzichten heb ik geweldig genoten. Jammer genoeg speelde een open blaar aan mijn grote teen een beetje voor spelbreker. Gelukkig heb ik voor de rest geen lichaamlijke klachten.
Wel miste ik de Belgische gezelligheid en perfecte uitpijling dus daarom ben ik zondag weer naar mijn "Belse" vrienden gegaan (Ik vrienden? Waarom loop ik dan altijd alleen:-)?). In Lummen heb ik een goed georganiseerde tocht van 30 km gelopen door bossen en velden.

De tussenstand is nu 1521 km. De sponsorbijdrage bij 2000 km bedraagt op dit moment 1105 euro.
En ja hoor, weer een sponsor erbij. Hartelijk dank!

Samen met mijn lieve vrouwtje Jet hebben we zitten tellen en, als alles goed gaat, zal de 2000 km behaald worden op zondag 25/9 in Borkel en Schaft. Daar gaan we voor!


Datum
Wandelvereniging
Plaats
Land
Gewandeld
Totaal km. Afgelegd
20-8-2011
WSV Jong Ambon
Leerdam
Nederland
58
1491
21-8-2011
De Lummense Dalmatiërs
Lummen
België
30
1521







Groetjes en tot volgende weer voor weer een update.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten