maandag 3 oktober 2011

Update week 40

De 2000 kilometers zitten erop, waarop voor mij een nieuwe uitdaging volgt, proberen om dit jaar nog de 2500 km vol te maken.
02-10-2010 staat het sponsorbedrag van de Wandelaar op € 1222,88 bij 2045 km.

02-10-2011 Gewandeld in Westmalle, België, de langste afstand genomen wat bij inschrijving geen 42 maar 43 km bleek te zijn, (extraatje) beschreven als natuurtocht lang velden en wegen, door bossen en langs kastelen. Te laat vertrokken voor mijn doen, het was al lang licht maar wel mistig.
Tocht begon door het dorp en via veel verharde wegen naar de eerste rustpost, stempelen en verder voor rondje van 8 km wat ook weer veel over verharde wegen maar ook wel mooie veldwegen liep.
Terug aangekomen bij de controlepost stond ik te wachten op mijn koffie toen ik op mijn schouder getikt werd door mijn buren (Jan & Jo) welke de eerste lus van de korte afstand net afgelegd hadden, samen koffie drinken met een boterhammetje nog wat kletsen en weer verder voor de derde lus op zoek naar de bossen want deze hadden we nog niet gevonden, na de splitsing met de 33 km heb ik uiteindelijk de bossen gevonden en kon ik heerlijk in de schaduw lopen want het zonnetje brandde behoorlijk op mijn krullen, op naar post 3 midden in Wechelderzande, na deze pauze weer veel over de harde weg terug op zoek naar de schaduw in het bos, dit kon niet lang genoeg duren maar jammer daar kwam de verharde weg weer aan en de volle zon. Voordat ik de 4de controlepost bereikte haalde ik nog een dorpsgenoot in met haar wandelmaat die vertelde dat ik een kasteel gepasseerd was (niet gezien) daarna zijn we samen verder gegaan. De laatste 13 km samen gewandeld, ik dacht onderweg was de mais maar 4 meter hoog geweest dan hadden we nog iets schaduw maar nee het zonnetje brandde vol in onze rug. Het was warm, dorstig, kregen gevoelige voeten maar hebben ook genoten en dus gaan we volgende week weer verder met kilometers scoren want daar gaat het om.
U doneert voor het goede doel, dus ik wandel zoveel mogelijk kilometers.
Tot volgende week

Geen opmerkingen:

Een reactie posten