maandag 12 december 2011

Week 49: Griepje+

Beste sponsoren, bedankt voor jullie beterschap wensen.

Ja, het begon met een griepje en toen was er nog een ander probleem dus maandag naar de huisarts welke een zwelling constateerde waar een Barnevelder jaloers op zou worden, na een flinke zak medicijnen en de uitdrukkelijke waarschuwing mee gekregen te hebben, als je gaat lopen krijg je last, dus zitten, liggen of hangen en verder niets doen kon ik weer huiswaarts.
Vrijdag even op controle waar bleek dat het nog niet goed was en de zwelling maar ietsje afgenomen was, dus ook dit weekend rust houden en nieuwe afspraak voor maandag. Intussen ziet het er een stukje beter uit volgens mij en zal ik mijn werk weer kunnen hervatten denk ik waarna hopelijk volgende week ook het wandelen, al zal dit dan nog geen lange afstand worden.

Ik heb nog verschillende reacties gekregen over mijn stukje van Kanjer Guusje, vele van jullie hebben hierna zelf eens deze blog bezocht waarbij net als bij mij tijdens het lezen ook de emoties los kwamen en de tranen over de wangen rolde. Het verhaal van Guusje zal nu ook in boekvorm verschijnen. Guusje is een van de velen. Ook zeer dichtbij zijn ouders hun kind verloren.

Nog wel een positief bericht, we hebben er weer een nieuwe sponsor bij, de 50ste

Op 11-12-2011 staat hierdoor het sponsorbedrag van de Wandelaar op € 1632,43 bij 2471 km.

Hoop dat ik volgende week weer met wandelnieuws kom.



Tot volgende week.

De Wandelaar,
Laurène Gevers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten