maandag 4 juli 2011

Mijlpaal: 1000 km behaald!

De eerst 1000 kilometers zitten erop, gedurende de Kennedymars in Someren van 2 en 3 juli heb ik zondagmorgen om 08.55 uur deze mijlpaal bereikt, waarna nog 21 kilometers tot de aankomst, dus de totaal stand is nu 1021 km.
Veel positieve reactie op het sponsorshirt, het sponsor bedrag is dan ook weer flink gestegen tot € 930,00 bij het volbrengen van 2000 km.
Ik zal wel mijn best doen om nog zoveel mogelijk kilometers boven de 2000 de lopen daar deze allemaal extra geld binnen brengen.
Nieuwe sponsoren voor mij zijn daarom nog altijd welkom weet U iemand laat ze dan contact opnemen via onderstaande E-mail.

Mijn wandel activiteiten zijn wekelijks te volgen via:
http://laugevers.blogspot.com                                                               WWW.Hoppe.nl/nieuws

Laurène Gevers                                                                               Sponsorrekening:
Hoppe Food Group B.V.                                                                   65 00 20 197 
Maidstone 16                                                                                  t.a.v. Hoppe voor KiKa
5026 SK  Tilburg                                                                              Vermelding: Sponsor De Wandelaar
Tel. 013 530 86 52

Geen opmerkingen:

Een reactie posten